کد خبر ۳۹۶۰۹ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
جانشین ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قم:

انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه دنیاست

جانشین ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمشق و الگویی برای سایر ملت‌های آزادی‌خواه دنیا شده است، گفت: این پایان حرکت انقلاب نیست چرا که به گفته امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،امیرحسین جعفری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ کشور ماست، اظهار کرد: این دهه در ابعاد مختلف برای نظام اسلامی ارزشمند و قابل توجه است.

وی اضافه کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از وجوه قابل توجه سرنگونی رژیم استبدادی و فاسد پهلوی است که مرور تاریخ این رژیم منحوس، شرایط اسفناک اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آن دوران را روشن می‌کند تا جایی که سران فاسد و هرزه این رژیم چیزی جز شرمندگی و احساس تنفر برای جامعه ایران باقی نگذاشته‌اند.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) برپایی حکومتی اسلامی را نخستین قدم برای سرنگونی رژیم طاغوت دانست و تصریح کرد: پس از سال‌ها با وجود فشارها و مشکلات اقتصادی که به واسطه دشمنی دشمنان قسم خورده بر این ملت تحمیل شده است، نظام و انقلاب به پشتوانه مردم بصیر و انقلابی جایگاه را حفظ کرده و ارتقاء بخشیده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمشق و الگویی برای سایر ملت‌های آزادی‌خواه دنیا شده است، مطرح کرد: این پایان حرکت انقلاب نیست چراکه به گفته بنیان‌گذار فقید این حکومت الهی و اسلامی، انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است و به برکت این انقلاب باید بستر ظلم و جور ظالمان و حاکمان جبار برچیده شود.

جعفری با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور اتفاقات شیرین و تجربیات بسیاری است، ادامه داد: توجه به این تجربیات به ویژه در شرایط کنونی بسیار لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد، همدلی و وحدت جامعه مسلمان با رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) و تبعیت محض از ایشان توانست حکومت منحوس پهلوی را سرنگون کند، اظهار کرد: اینکه مردم به نصرت الهی توجه داشته و با ایمان خالصانه برای خداوند متعال قیام کنند، سبب پیروزی می‌رسد.

جعفری خاطرنشان کرد: خداوند کمبودها و خلاءهای مجاهدان را جبران می‌کند به همین علت ملت همانند همیشه باید مقابل فشار دشمن در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی ایستادگی کرده و با اتحاد و همدلی لبیک‌گوی ولی زمان و نائب ایشان باشد تا زمینه عنایت الهی فراهم شود.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم به برخی از دستاوردهای ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: زمینه تحقق نصرت الهی فراهم شده است و هیچ قدرتی با هر تجهیزاتی توانایی مقابله با نصرت الهی را ندارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com