کد خبر ۳۹۶۳۵ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

پروژه‌های نیمه کاره شهر تا پایان سال تکمیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اقدامات خوبی در برخی پروژه‌های نیمه کاره از سوی شهرداری صورت گرفته و با پیگیری روند فعلی امیدواریم شاهد بهره برداری از تمام پروژه‌های عمرانی شهر تا پایان سال باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ولی‌الله بیاتی شنبه شب در دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با این ایام با حضور برخی اعضای شورای شهر جلسه‌ای با حضور فرزندان شهدای شاغل در شهرداری برگزار شد.

وی اذعان کرد: امنیت و رفاه و آسایش امروز کشور مدیون شهدا و خانواده ایشان است و همواره بر همه ماست که نسبت به آنها اهتمام و احترام ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: خوشبختانه اکثر پروژه‌های شهری با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به راه‌اندازی روگذر مقداد و 15 خرداد بیان کرد: امیدواریم با پیگیری روند فعلی شاهد بهره برداری از تمام پروژه‌های عمرانی شهر تا پایان سال باشیم.

بیاتی با اشاره به برگزاری جلسه صیانت از حقوق شهروندی گفتک این جلسه با حضور دادستان، مسوولان استان، شهردار و اعضای شورا تشکیل شد که پیگیر هستیم جلسات استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به تقدیم بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 96 گفت: کمیسیون برنامه و بودجه و خدمات شهری و زیربنایی جلسات مداوم برای بررسی بودجه داشته باشند تا نهایتا در کمیسیون‌ تلفیق هم بررسی داشته باشیم و کار بررسی و ابلاغ بودجه را به اتمام برسانیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com