کد خبر ۳۹۶۷۷ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال زنان ایران

هدف‌پویان جوان قم به میهمانی شهرداری بم می‌رود

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در آخرین بازی خارج از خانه خود در فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری بم صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم از 10 مسابقه قبل خود چهار پیروزی، یک تساوی و پنج باخت در کارنامه دارد و در مکان چهارم است و در دو دیدار باقی مانده خود از فصل جاری باید به ترتیب در میهمانی تیم شهرداری بم و در بازی خانگی برابر تاسیسات دریایی تهران به میدان برود.

قوی‌ترین تیم رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم شهید چمران لارستان است که فصل قبل یک رتبه بالاتر از هدف‌پویان جوان قم در مکان پنجم ایستاد اما امسال با جذب بازیکنان مطرح و شاخص لیگ برتر، صدرنشین این رقابت‌ها است و بخت اصلی قهرمانی به شمار می‌رود.

لارستانی‌ها که در هر دو دیدار رفت و برگشت در قم و لارستان موفق به شکست نماینده هندبال استان قم شده‌اند، تنها تیم بدون باخت رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال زنان ایران هستند و بهترین خط حمله رقابت‌ها نیز به این تیم اختصاص دارد تا بخت اول قهرمانی لقب بگیرند.

تیم تاسیسات دریایی تهران نیز دومین بخت کسب عنوان قهرمانی است که در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور منتظر لغزش و غفلت تیم شهید چمران لارستان است تا صدر جدول را از این تیم گرفته و به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یابد.

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در دیدارهای رفت و برگشت مجموعا چهار بار مقابل تیم‌های شهید چمران لارستان و ذوب‌آهن اصفهان و همچنین در بازی نیم‌فصل نخست به تیم تاسیسات دریایی تهران نتیجه را واگذار کرده و تنها تساوی این تیم نیز در میهمانی تیم هیات البرز رقم خورده است.

نماینده هندبال استان قم در دیدارهای رفت و برگشت موفق به شکست تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و در نیم‌فصل نخست مقابل تیم‌های هیات هندبال البرز و شهرداری بم به برتری رسیده و بدین‌ترتیب از آغاز تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر، رتبه چهارم را در اختیار دارد.

مبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com