کد خبر ۳۹۷۲۱ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
صمد مرفاوی:

در همه بازیها با توان قوا وارد میدان می شویم / منتظر حضور گرم تماشاگران قمی هستیم

مرفاوی با اشاره به حمایت تماشاگران قمی در طول فصل اظهار داشت : ما به همت و حمایت مردم قم در طول فصل و در این موقع فصل نیاز داریم و با حضور آنها تلاش ما بیشتر خواهد بود ، و با تمام وجود بازی خواهیم کرد و بودن تماشاگر باعث دلگرمی ما خواهد بود. من به بچه ها اعتماد دارم و امیدوارم به انجام دادن بازی بزرگ از آنها هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، صمد مرفای سرمربی تیم فوتبال صبای قم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: انشالله همیشه ایران پاینده و مردمانش سرافراز باشند ، در خصو بازی فردا با تیم سیاه جامگان این تیم بسیار سرسخت و سخت کوش است وبه امید انجام یک بازی مناسب و کسب سه امتیاز به میدان خواهسم رفت ، ما هنوز کار خاصی انجام نداده ایم و باید تلاش کنیم وشرایط را بهتر کنیم و بنده با شناختی که از شخصیت روحی و روانی بازیکنان سراغ دارم امیدوارم که از وضعیت موجود خارج شویم.
وی ادامه داد : بعد از بازی صنعت نفت به لحاظ فنی رشد قابل قبولی داشته ایم ، و به دنبال نتایج بهتر و کسب رتبه های بهتر در جدول هستیم. فردا نیز بازی مشکلی داریم و باید با تمام توان سه امتیاز را در قم کسب کنیم و صرفا به دنبال برد هستیم.

وی در خصوص وضعیت رضا عنایتی نیز اظهار داشت : عنایتی به عنوان مربی و بازیکن فعالیت می کند و بازیکنان به عنوان یک بزرگتر وی را قبول دارند و ما به دنبال کمک وی دراین زمینه ها هستیم ، تا شرایط این تیم بهتر شود. آقای عنایتی نیز هیچ مشکلی ندارد و عدم حضور وی در بعضی از مسابقات به دلیل حفظ شخصیت ایشان است.
وی در خصوص جذب بازیکن آزاد اظهار داشت : پیشنهادهای داده ایم و هنوز جمع بندی برای این نقل و انتقالات انجام نشده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com