کد خبر ۳۹۷۲۳ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
در هفته سیزدهم ليگ برتر صورت گرفت

صبا در فکر شکار قوی‌سپید برای کسب مجوز صعود

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در اندیشه شکار قوی سپید شهر انزلی و گرفتن جایگاه این تیم برای صعود به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران از حریف خود پذیرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،استارت دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه زده می‌شود و مدعیان صعود از مرحله مقدماتی در گروه‌های مختلف به میدان می‌روند.

در گروه دوم مقدماتی که تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در آن قرار دارد،‌ شاگردان محسن یزدی سه بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی پیش‌رو دارند و چنانچه هر سه مسابقه خود را با برد پشت سر بگذارند، بی‌تردید یکی از صعود کننده‌ها به مرحله بعدی خواهند بود.

حریفان مستقیم تیم فوتبال نوجوانان صبا برای صعود از این مرحله، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی هستند که از قضا هم اکنون بالاتر از نماینده قم در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران جای دارند.

امروز بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر برگزار می‌شود و فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم طبق برنامه باید در دیداری حساس در ورزشگاه اختصاصی خود برابر تیم ملوان بندر انزلی قرار بگیرند، دیداری که از ساعت 14 در ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد.

صبای قم در حالی از ملوان بندر انزلی پذیرایی می‌کند که در نیم‌فصل نخست مسابقات در انزلی به این تیم باخته است و با انگیزه انتقام آن شکست، کسب سه امتیاز و کاهش فاصله امتیازات خود با ملوانی‌ها که تیم دوم جدول هستند، برابر قوی سپید انزلی قرار می‌گیرد.

البته صبای قم یک بازی کمتر از تیم ملوان بندر انزلی انجام داده است زیرا شاگردان محسن یزدی قرار بود در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف سپاهان گیلان برود که این بازی به دلیل بارش سنگین برف لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com