کد خبر ۳۹۸۹۵ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
در مسابقه خانگی هفته شانزدهم

صبای قم از صدرنشین لیگ برتر پذیرایی می‌کند

تیم فوتبال امید صبای قم در شانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور از صدرنشین جدول رده‌بندی این مسابقات پذیرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،استارت دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه زده می‌شود و تیم فوتبال امید صبای قم در هشتمین بازی خانگی خود از فصل جاری لیگ میزبان تیم صدرنشین خونه به خونه بابل خواهد بود.

صبای قم در حال حاضر تیم رده هشتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و با کسب 20 امتیاز این جایگاه را بعد از تیم‌های خونه به خونه بابل، ملوان بندر انزلی، نفت اهواز، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان و تراکتورسازی تبریز به خود اختصاص داده است.

حریف هفته پانزدهم تیم امید صبای قم یعنی تیم خونه به خونه بابل در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است و در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست نیز توانسته تیم صبا را در بازی خانگی خود شکست بدهد و این دیدار برای صبا جنبه انتقامی نیز دارد.

صبای قم که چندین هفته از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صدرنشین لیگ بوده با باخت غیر منتظره هفته پانزدهم برابر تیم قعرنشین هفت ستاره ارومیه عملا شانسی برای رسیدن به خونه به خونه بابل در بالای جدول رده‌بندی ندارد اما در این دیدار امیدوار به کسب هفتمین برد این فصل است.

هم اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم خونه به خونه بابل صدرنشین است و صبای قم در هفته پنجم از دور برگشت بازی‌های این فصل باید از ساعت 13:45 دقیقه عصر چهارشنبه 11 اسفند ماه از صدرنشین لیگ برتر در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی کند.

در رده‌بندی لیگ برتر تیم‌های فوتبال امید ملوان بندر انزلی، نفت اهواز، فولاد خوزستان که باید در هفته هفتم دور برگشت در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میهمان صبای قم باشد، ذوب‌اهن اصفهان که در هفته پایانی میزبان صبای قم است، به همراه مس کرمان و تراکتورسازی در رده‌های دوم تا هفتم هستند.

خبرقم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com