کد خبر ۴۰۴۴۰ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
به دليل عدم پرداخت مطالبات صورت گرفت

شكايت مربي تيم ملي تكواندو از ياسين‌پيشرو قم

مربي قمي تيم ملي تكواندو به دليل عدم پرداخت مطالبات خود از سوي مسوولان ياسين‌پيشرو قم به فدراسيون تكواندو شكايت كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حالی که دو سال از فعالیت مجموعه یاسین‌پیشرو در استان قم می‌گذرد و یاسینی‌ها فعالیت حرفه‌ای در چند رشته ورزشی نظیر فوتسال، تکواندو و وزنه‌برداری را تجربه کرده‌اند، اما آینده در خصوص تداوم فعالیت یاسین‌پیشرو در قم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در سال 1394 که مجموعه یاسین‌پیشرو برای نخستین‌بار وارد قم شد و تیم‌داری در سطح اول رقابت‌های باشگاهی کشور را با حمایت از فوتسال قم در مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال آغاز کرد، تقریبا همزمان در رشته‌های تکواندو و وزنه‌برداری نیز وارد فعالیت شد.

در آن سال که یاسین‌پیشرو شور و شوق زیادی برای فعالیت در ورزش حرفه‌ای داشت، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم رتبه ششم را بین 14 تیم حاضر در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور کسب کرد، در لیگ برتر وزنه‌برداری نایب‌قهرمان شد ولی در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور نیز رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

در سال 1395 تیم‌داری مجموعه یاسین‌پیشرو در فوتسال قم با انواع و اقسام حاشیه‌ها همراه بود و این تیم بدون کادر فنی بومی و با کمترین بهره‌برداری از ظرفیت فوتسالیست‌های قمی، در بین 14 تیم حاضر در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور رتبه نازل دهم را کسب کرد تا فوتسال قم بعد از سال‌ها با افتی شدید مواجه شود و از نظر کسب نتایج ضعیف زبان‌زد خاص و عام قرار بگیرد.

اتفاق دیگر این بود که یاسینی‌ها در اقدامی‌ غیر منتظره تصمیم به عدم تیم‌داری در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور گرفتند و به همین دلیل در سال 1395 خبری از یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر این رشته نبود، ضمن اینکه در لیگ برتر تکواندو نیز این تیم به نمایندگی از قم به میدان نرفت.

مسوولان یاسین‌پیشرو تصمیم گرفتند تیم تکواندو خود را در سال 1395 به نمایندگی از استان البرز در لیگ برتر باشگاه‌های ایران به میدان بفرستند، در حالی که هنوز مطالبات برخی از اعضای تیم تکواندو یاسین در سال 1394 هنوز پرداخت نشده است.

یکی از طلب‌کاران تیم سال 1394 تکواندو یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، روح‌الله رضاپور مربی قمی تیم ملی تکواندو در مسابقات 2015 نوجوانان آسیا است که در سال 94 مربی تیم تکواندو یاسین‌پیشرو بود اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود مجبور به شکایت از مسوولان یاسین‌پیشرو به فدراسیون تکواندو شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com