کد خبر ۳۹۸۰۵ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
استاندار قم:

برنامه‌هاي فرهنگی و مذهبی انجمن‌هاي ترک اعتیاد تقويت شود

استاندار قم با اشاره به لزوم جدیت همه دستگاه‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: برنامه‌هاي فرهنگی و مذهبی باید در انجمن‌هاي ترک اعتیاد تقويت شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران عرصه مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به اقدامات مفید صورت گرفته در استان در امر پیشگیری، مبارزه و درمان در حوزه مواد مخدر اظهار کرد: همه دستگاه‌ها در استان بر این مبارزه اهتمام دارند و لازم است تا با جدیت بیشتری در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به فعالیت انجمن معتادین گمنام در زمینه بهبود معتادان و افراد آلوده به مواد مخدر و لزوم حمایت دستگاه‌ها تا حد امکان از این انجمن اضافه کرد: ضمن تلاش برای بومی سازی موارد آموزشی در این انجمن‌ها، برای گرایش افراد بهبود یافته به سمت معنویت اسلامی و مسائل فرهنگی غنی، برنامه ریزی شود.

استاندار قم با اشاره به برنامه مبارزه همه جانبه با موادمخدر و روانگردان‌ها با هدف کاهش 25 درصدی اعتیاد تا پایان برنامه ششم توسعه کشور افزود: دستیابی به این هدف با اهتمام همه دستگاه‌ها در چارچوب سیاست‌های کلی ابلاغی، دور از دسترس نیست.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com