کد خبر ۳۹۸۱۰ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر مطرح کرد

ضرورت برخوداری عشایر از عدالت اجتماعی و اقتصادی

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر گفت: عدالت اجتماعی و اقتصادی در خصوص رسیدگی به وضعیت عشایر باید پیگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قم، حجت الاسلام حسین کاشی در مراسم معارفه محمود تندرو به عنوان رئیس اداره امور عشایری قم گفت: راه اندازی تشکیلات اداری امور عشایر در قم می‌تواند تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی در استان قم را برای رسیدگی به حل مشکلات عشایر را با جدیت پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه دو درصد جمعیت کشور را عشایر تشکیل می‌دهند گفت: تولیدات این افراد در مسائل مختلف بسیار چشمگیر است از این رو باید نسبت به عشایر خدمت رسانی مناسبی صورت گیرد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ادامه داد: کم بودن جمعیت عشایر نباید مانع خدمات رسانی به این افراد شود بلکه باید با جدیت مشکلات این افراد حل شود و بتوانند به آنچه که می‌خواهند در تمام حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دست پیدا کنند.

وی افزود: در صورتی که خدمات رسانی به مردم به صورت مناسب صورت بگیرد شاهد امنیت و عدالت اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

کاشی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: برخورداری به حق مردم از ثروت‌ها و درآمدهای جامعه است که وظایف فعالان عرصه اقتصادی و کشاورزی برپایی این نوع عدالت در جامعه است.

وی ادامه داد: شاخص‌های برخورداری مردم از ارزش‌های اخلاقی، توسعه، پیشرفت و امکانات و اجرای امنیت اجتماعی و اقتصادی در کشور ضروری است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com