کد خبر ۳۹۸۲۹ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
قائم مقام شهردار قم:

شهرداری از اردوهای راهیان نور حمایت می‌کند

قائم مقام شهردار قم از اهتمام مدیران شهرداری نسبت به پیشبرد اهداف فرهنگی در استان یاد کرد و گفت: شهرداری همانند سال‌های گذشته با استفاده از ظرفیت‌های خود از برگزاری اردوهای راهیان نور حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ابراهیم معتمدی شنبه شب در نشست ستاد راهیان نور استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور به عنوان یکی از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی کشور مطرح است، اظهار کرد: برای اینکه این اردوهای فرهنگی به شیوه گسترده برگزار شود بخش‌های مختلف باید یاری‌رسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهر قم به عنوان پایگاه ترویج آموزه‌های انقلاب اسلامی باید در فعالیت‌های مختلف فرهنگی کشور پیشتاز باشد، اضافه کرد: شهرداری قم در راستای رسیدن به این هدف تلاش‌های لازم را به صورت جدی دنبال می‌کند.

قائم مقام شهردار قم راهیان نور را فرصتی مناسبی برای انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی می‌توانند نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی مطلوبی پیدا کنند.

وی از اهتمام مدیران شهرداری قم نسبت به پیشبرد اهداف فرهنگی در استان یاد کرد و گفت: شهرداری همانند سال‌های گذشته با استفاده از ظرفیت‌های خود از برگزاری اردوهای راهیان نور حمایت می‌کند.

معتمدی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فقط به دانش‌آموزان و دانشجویان محدود نمی‌شود، عنوان کرد: اعزام‌های خانوادگی با استفاده از خودروهای شخصی خودشان به سمت مناطق عملیاتی اقدام قابل تقدیری است که سبب افزایش استقبال شهروندان از راهیان نور می‌شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com