کد خبر ۳۹۸۲۵ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم مطرح کرد

اعزام بیش از 14 هزار نفر به اردوهای راهیان نور در سال جاری

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم با بیان اینکه سال گذشته در مجموع بیش از 16 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، گفت: تاکنون در سال جاری 14 هزار 592 نفر را به راهیان نور اعزام کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ستار احمدوند شنبه شب در نشست ستاد راهیان نور استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، از اعزام هفت هزار و 642 نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در فصل تابستان سال جاری یاد کرد و افزود: تاکنون 6 هزار و 950 نفر از دانش‌اموزان قمی در سال جاری به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 16 هزار و 70 نفر در قالب‌های مختلف از ابتدای اردیبهشت‌ماه 94 تا فروردین‌ماه 95 به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند، اظهار کرد: سال جاری تاکنون در فصل تابستان و از ابتدای مهرماه در مجموع 14 هزار و 592 نفر را به راهیان نور اعزام کرده‌ایم.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) آماده‌سازی یادمان شهید زین‌الدین را از اقدامات انجام شده برشمرد و عنوان کرد: ستاد راهیان نور استان به ریاست استاندار و دبیری فرمانده سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) تشکیل شده است تا از راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور پشتیبانی کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مختلف استانی در این ستاد جایگاه مشخصی دارند، عنوان کرد: گسترش اردوهای راهیان نور نیازمند مشارکت دستگاه‌ها دولتی و بخش‌های مختلف مردمی است به همین علت امیدواریم مسؤولان استانی به این حرکت فرهنگی نگاه متفاوتی داشته باشند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com