کد خبر ۳۹۸۵۳ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم خبر داد

اختصاص ۱۷ نقطه شهر برای عرضه ماهي زينتي و سبزه شب عيد

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم از برپايي غرفه‌هايي برای عرضه و فروش ماهي گلي و مصنوعات تزئيني سفره هفت سين در مكان‌هايي مناسب از سطح شهر مصادف با ايام پاياني سال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به برپایی غرف، بیان داشت: جانمایی اولیه برای راه اندازی غرفه‌های موقت عرضه و فروش ماهی گلی و مصنوعات تزئینی سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر مشخص شده و تاکنون ۱۷ نقطه از شهر، برای ایجاد این مراکز شناسایی و تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از همکاری مناطق هشتگانه و معاونت خدمات شهری برای ساماندهی مراکز فروش ماهی قرمز در سطح شهر خبر داد و گفت: غرفه‌های متمرکز ماهی قرمز و سبزه عید با نصب پارچه نوشته و بنر به شهروندان معرفی می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف سازمان جلب رضایت شهروندان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آنان است، افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر و همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معظلات ترافیکی خواهد شد.

وی افزود: مکان‌های عرضه ماهی و سبزه شب عید در میادین شهید صادقی، رسالت، شهرداری، سالاریه، پلیس، جانبازان، سعیدی و ابتدای ناصر دیوان، بلوار شهید مدرس، خیابان جواد الائمه، ۲۰ متری شهید بهشتی، تقاطع کیوانفر، بلوار فردوسی، بلوار شهید کریمی، خیابان شهید فهیمی و پردیسان برپا می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com