کد خبر ۳۹۸۷۹ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
آیت‌الله سعیدی مطرح کرد

تقدیر از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی عمومی

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به تشکیل منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: قم در زمینه برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی جزء استان‌های برتر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم در سال جاری طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: باید سیره این بانوی بزرگوار به‌عنوان الگو در همه زمینه‌ها در جامعه نهادینه شود. وی ضمن تقدیر از فعالیت اعضا، کمیسیون‌های ذیل و دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان قم، اضافه کرد: گام‌های مناسبی در زمینه فرهنگ جامعه برداشته شده است که باید با استفاده از طرح‌ها و نظرات اعضای جلسه و با هماهنگی دبیرخانه شورا، به سوی وضعیت مطلوب فرهنگی پیش برویم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به تشکیل منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: قم در زمینه برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی جزء استان‌های برتر بوده است و باید به‌عنوان پایگاه فرهنگی در کشور از نظر محتوا نیز نمونه باشیم.
در این جلسه نمایندگان دادستانی و اداره کل اطلاعات استان پیرامون آسیب‌های اجتماعی در جامعه و راهکارهای عملی کاهش جرائم  گزارش‌هایی را ارائه کردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com