کد خبر ۳۹۹۵۳ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
رئیس پلیس راهور استان قم:

معابر شهر قم ظرفيت تردد حجم بالای زائران را ندارد

رئيس پليس راهور استان قم گفت: شهر قم ظرفيت و گنجايش تردد زائران را در سطح شهر ندارد و پاركينگ‌ها نمي‌تواند پاسخ‌گوي ماشين‌هاي نوروزي باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد پوربافرانی با اشاره به اینکه امسال نوروز نواقص سال گذشته رفع شده است، اظهار کرد: سال گذشته وضعیت ترافیک و رفت و آمد مردم نسبت به سال‌های قبل مطلوب‌تر بوده و امسال نیز این دستاورد قابل مشاهده خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس راهور آمادگی مطلوبی برای مشارکت با دستگاه‌های اجرایی دارد، اضافه کرد: امیدواریم دستگاه‌ها نیز با پلیس راهور مشارکت داشته باشند تا بتوانیم ماموریت‌ها را در راستای تامین رفاه مردم به شیوه مطلوب دنبال کنیم.

رئیس پلیس راهور استان قم خاطرنشان کرد: شهر قم ظرفیت و گنجایش تردد زائران را در سطح شهر ندارد و پارکینگ‌ها نمی‌تواند پاسخ‌گوی ماشین‌های نوروزی باشند اما اگر مسؤولان استانی مشکلی را مشاهده کردند به پلیس راهور گزارش دهند هر چند اگر ترافیکی در قم دیده شود نشان نمی‌دهد که پلیس راهور به رسالت خود عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری قم نسبت به رفع مشکلات ترافیکی شهر اهتمام جدی دارد، عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه‌های عمرانی شاخص در سطح شهر بتوانیم ترافیک برخی از نقاط حساس شهر را کاهش دهیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com