کد خبر ۳۹۹۷۱ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم خبر داد

شناسایی 517 واحد صنفی بدون پروانه در استان قم

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: نیروهای واحد بازرسی و نظارت این اتاق از ابتدای ماه بهمن تا 10 اسفند، 517 واحد صنفی بدون پروانه را در استان شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید ابراهیم صحفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان اظهار کرد: نیروهای این واحد از ابتدای ماه بهمن تا 10 اسفند از پنج هزار و 329 واحد صنفی در استان بازدید کردند، از این تعداد برای 158 واحد گزارش سه برگی تنظیم شد و این واحدها به اداره کل تعزیرات استان قم معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای واحد بازرسی و نظارت اصناف استان قم از ابتدای ماه بهمن تا 10 اسفند، 517 واحد صنفی بدون پروانه را در استان شناسایی و با پلیس اماکن نیروی انتظامی برای پلمب 472 واحد صنفی بدون پروانه در استان قم همکاری کردند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: نیروهای واحد بازرسی و نظارت این اتاق در مدت یاد شده برای صدور اخطار 20 روزه به هزار و 138 واحد صنفی استان با پلیس اماکن همکاری داشته اند.

صحفی با اشاره به شکایت‌های مردمی از واحدهای صنفی استان قم اظهار کرد: نیروهای واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان، 111 شکایت را به صورت کتبی و 48 شکایت را به صورت تلفنی و حضوری در خصوص عملکرد واحدهای صنفی استان قم دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت طی بازرسی از واحدهای صنفی استان برای 205 واحد صورت جلسه در خصوص کالای قاچاق و ارز ثبت شد و از این واحدها برای عدم عرضه کالای قاچاق تعهد کتبی گرفته شد.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای واحد بازرسی و نظارت این اتاق به 2 هزار و 664 واحد صنفی استان در خصوص ضرورت عدم نگهداری و عرضه کالای قاچاق به صورت شفاهی تذکر دادند و صاحبان این واحدها را در این خصوص ارشاد کردند.

وی در پایان تاکید کرد: اتاق اصناف استان قم در مبارزه با عرضه کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی استان جدی است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com