کد خبر ۴۰۱۱۰ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
رئيس مركز مدیریت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي قم:

تصادف ال نود و پرايد 9 مصدوم برجای گذاشت

رئيس مركز مدیریت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي قم با اشاره به تصادف ال نود و پراید در محور قم – پردیسان گفت: در این حادثه 9 نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمدرضا حسنی با اشاره به آمار عملیات انجام شده در روز گذشته افزود: در حوزه شهری 217 ماموریت انجام شده است که 73 مورد حوادث ترافیکی و 144 مورد غیرترافیکی بوده است.

وی بیان کرد: 227 مصدوم و بیمار در این حوادث مورد معالجه قرار گرفته‌اند که 94 مورد مربوط به حوادث ترافیکی 133 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه 27 مورد اعزام جاده‌ای نیز صورت گرفته است گفت: به 44 بیمار و مصدوم خدمات اولیه پزشکی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم خاطرنشان کرد: هزار و 298 مورد تماس در روز گذشته با مرکز فوریت‌های پزشکی صورت گرفته است که سه مورد احیای قلبی موفق نیز انجام شده است.

حسنی تصادف ال نود و پراید با 9 مصدوم در مسیر پردیسان و واژگونی وانت در کهک با دو مصدوم را از مهمترین حوادث ترافیکی روز اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع اورژانس و ارائه خدمات پزشکی در هیچ یک از این دو حادثه مورد فوتی نداشتیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com