کد خبر ۴۰۲۳۵ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
مسئول فرهنگی اوقاف ناحیه 2 شهرستان قم عنوان کرد:

حضور 222 هزار زائر از ابتدای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ناحیه 2 شهرستان قم

مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تا پایان هفتمین روز فروردین، بیش از 222 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمد شکری با اشاره به عملکرد اوقاف ناحیه دو شهرستان قم طی 13 روز از اجرای طرح آرامش بهاری اظهار کرد: بر این اساس 30 هزار نفر در نمازهای جماعت ظهر و عصر و 24 هزار و 552 نفر در نمازهای جماعت مغرب و عشاء بقاع متبرکه این ناحیه شرکت کرده‌اند.

وی افزود: از ابتدای طرح آرامش بهاری تا پایان هفتمین روز فروردین ماه امسال بیش از 222 هزار نفر از مسافران نوروزی و شهروندان قمی به زیارت بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف قم مشرف شده‌اند.

مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه مراجعه به ایستگاه‌های صلواتی طی مدت یاد شده بیش از 65 هزار نفر بوده است گفت: در ایستگاه های صلواتی ملزومات اولیه همچون چای، آب جوش و ... در اختیار زائران قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری در ناحیه دو اوقاف شهرستان قم تا پایان هفتمین روز فروردین، بیش از 30 هزار نفر از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه ناحیه دو بازدید کرده‌اند و میزان کمک‌های طرح مودت نیز بیش از 200 میلیون ریال بوده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com