کد خبر ۴۲۶۹۷ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹

فعالیت شبانه روزی مراکز درمانی در ایام تعطیلات عید فطر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و تعطیلات این ایام، تمامی مراکز درمانی قم به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل به سر می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، دکتر مظفری با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر و تعطیلات این ایام گفت: در این ایام تمامی مراکز درمانی استان قم در آمادگی کامل به سر برده و همواره خدمات رسانی خواهند کرد.

وی گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران تمامی مراکز درمانی و تشخیصی استان در حالت آماده باش کامل بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به حضور پزشکان مقیم در بیمارستان ها گفت: در تعطیلات عید سعید فطر پزشکان مقیم در مراکز درمانی حضور دارند و در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا اقدام به خدمات رسانی خواهند کرد.

دکتر مظفری گفت: همچنین مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه و... نیز در این ایام فعال بوده تا در صورت نیاز بتوانند خدمات رسانی کرده و در خدمت زائران و مسافران باشند.

وی به فعالیت مرکز فوریت های پزشکی استان قم اشاره کرد و گفت: اورژانس 115 استان قم نیز علاوه بر پوشش مراسم نماز عید سعید فطر در جاده ها و شهر نیز آماده خدمات رسانی خواهد بود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com