کد خبر ۵۲۱۱۷ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
در آستانه سالگرد قیام مردم قم؛

قائم مقام وزیر کشور با خانواده یکی از شهدای ۱۹دی دیدار کرد

قم - قائم مقام وزیر کشور، استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در آستانه قیام خونین ۱۹ دی با خانواده یکی از شهدای این روز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم،‌ سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور، سید مهدی صادقی استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سالروز قیام خونین مردم قم با حضور در منزل شهید محمدرضا انصاری با خانواده این شهید قیام ۱۹دی‌ دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار قم در این دیدار اظهار داشت: شهدای ۱۹ دی در ادامه راه شهدای ۱۵ خرداد و در دوران خفقان رژیم توانستند با برپایی قیام اثر گذار در روز ۱۹ دی حرکت عظیمی را در کشور راه انداخته و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بصیرت مثال زدنی مردم قم در راه اندازی قیام ۱۹ دی و ولایت مداری مردم و تأثیرات این قیام برای همیشه در تاریخ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

سید جواد هاشمی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط  با داشتن بصیرت و به تبعیت از ولایت فقیه حرکت های انقلاب را آغاز کردند ،‌امید است بتوانیم در مسیر شهدا گام برداشته و ارزشهایی که شهدا برایش جان دادند را حفظ کنیم.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه بصیرت اضافه کرد: مفتخریم در ایام دهه بصیرت به دیدار خانواده شهدای ۱۹دی مشرف شدیم کسانی که خود پیشگامان بصیرت هستند و نقش تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

هاشمی ادامه داد: خانواده شهدا امروز سرمایه های گرانبهای انقلاب اسلامی هستند،‌ ایشان در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی با صبر، ایثار، بصیرت و بی توقع در تمامی صحنه های انقلاب حضور یافتند و از ارزشها دفاع کردند و تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

پدر شهید انصاری در این دیدار گفت: ‌شهدا جایگاه رفیعی نزد پروردگار دارند و دارای کرامت و مقام والایی هستند و ما به این شهادت‌ها افتخار می‌کنیم. امید است بتوانیم در راه کسب رضای خداوند و در مسیر شهدا گام برداریم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com