کد خبر ۶۴۶۰۷ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم چهلمین روز عروج آیت الله دوزدوزانی برگزار شد

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله دوزدوزانی،از اساتید برجسته حوزه علمیه در مسجد رفعت قم برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله دوزدوزانی،از اساتید برجسته حوزه علمیه،پنجشنبه شب با حضور آیت الله سبحانی، جمعی از اساتید حوزه علمیه، ائمه جماعات، طلاب و روحانیون و سایر اقشار مردم در مسجد رفعت قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین ایمانی از اساتید حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداخت گفت: مرحوم دوزدوزانی در مقام آزاد اندیشی بسیار شجاع بود و نظرات مختلف را نقد می‌کرد و کلاسهایشان مجتهد پرور بود و وقتی در طلبه‌ای استعدادی می‌دید برای شکوفایی استعداد او کم نمی‌گذاشت.

گفتنی است، آیت الله محسن دوزدوزانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز 21 تیر ماه سال جاری در سن ۹۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست.

آيت‌ الله‌ دوزدوزانی پس‌ از پيروزی انقلاب‌ خدمات‌ شاياني‌ به‌ انجام‌ رسانده‌ كه‌ از جمله‌ آنها می توان‌ سفر او به‌ تركيه‌، سوريه‌ و عربستان‌ و شركت‌ در مراسم‌ حج‌ و گفت‌ و گو با گروه های مختلف‌ و انديشمندان‌ گوناگون‌ برای انتشار انقلاب‌ و افكار آن‌ را نام‌ برد.

وی پس از سال ها حضور در قم و تلاش در جهت تدريس‌ و تربيت‌ طلاب‌ علوم دینی سرانجام امروز 21 تیرماه در سن 90 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com