کد خبر ۸۰۵۲۸ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴

استان قم ظرفیت تبدیل‌شدن به یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور را دارد

دبیر فدراسیون والیبال گفت: وجود تعداد زیاد باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران قم در رشته والیبال سبب شده تا این استان امکان تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور را در سال‌های آینده داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علی فتاحی در مجمع سالیانه هیات والیبال استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به جایگاه والیبال در قم اظهار داشت: والیبال قم در حال تبدیل به یکی از پایگاه‌های اصلی در کشور است.

وی افزود: حرکت مسئولان ورزشی قم باید گونه‌ای باشد که این استان یکی از میزبان‌های اصلی رقابت‌ها و رویدادهای ملی در رشته والیبال باشد.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد:با توجه به ظرفیت‌های والیبال قم توقع از این رشته ورزشی در استان قم در سطح فدراسیون بالا است، فدراسیون والیبال به دنبال ایجاد زیرساخت‌های مناسب در استان‌ها و همچنین ایجاد کار تشکیلاتی و ثبات مدیریتی در والیبال کشور است.

فتاحی گفت: والیبال کشور در سال جاری فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، وجود تعداد زیاد باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران قم در رشته والیبال سبب شده تا این استان امکان تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور را در سال‌های آینده داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال با مجموعه‌هایی مانند آموزش‌وپرورش، فدراسیون ورزش کارگری، نیروهای مسلح و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعامل بسیار خوبی ایجاد کرده است.

حمید نریمان معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم نیز در این جلسه بیان کرد: مدیریت هیئت والیبال برای چندین ماه به‌صورت سرپرستی اداره می‌شد که این موضوع مشکل‌های متعددی برای فعالیت این هیات ایجاد کرد.

وی افزود: مسدود شدن حساب‌های هیئت والیبال قم در دوران سرپرستی این هیات، سبب شد که اعزام‌ها و برگزاری مسابقه‌های مختلف با مشکل‌های عدیده‌ای مواجه شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم افزود:در دوران مدیریت این هیئت به‌صورت سرپرستی، همه تلاش کردند تا چرخ والیبال قم بچرخد و در این مسیر برای تزریق اعتبار موردنیاز، از روش‌های مختلفی برای اعزام و برگزاری مسابقات استفاده شود.

نریمان خاطرنشان کرد: مجمع سالیانه هیات والیبال قم باید چند ماه گذشته برگزار می‌شد و باوجود پیگیری‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان قم برای برگزاری مجمع والیبال ولی به دلایل مختلف ازجمله مشکل‌هایی که در فدراسیون وجود داشت، این مجمع برگزار نشد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com