کد خبر ۸۳۰۱۲ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶
اندر حکایت اتحاد قبیله‌ای

وحدت ابنا و پیروان امام و رهبری یا توافقات پشت پرده؟

لیست معرفی شده این شورا که در نوع خود کشکولی از تفکرات مختلف است نشان می دهد که معرفی این لیست از عقبه فکری لازم برخوردار نبوده و مسؤولان این جبهه فقط تلاش کرده اند که چراغ این جریان سیاسی در انتخابات یازدهم هرچند کم فروغ ولی روشن باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، معمولا در انتخابات های گذشته شاهد بودیم که جریانات مختلف سیاسی قبل از آغاز زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای خود را معرفی کرده و برنامه ها و فعالیت های انتخاباتی را آغاز می کنند.

یکی از عجایب این دوره از انتخابات معرفی لیست در فاصله چند روز مانده به زمان رای گیری است. 

ائتلاف پیروان امام رهبری که در دوره های اخیر انتخابات مجلس و شورای اسلامی شکست های مختلفی را پذیرفته و هیچ یک از کاندیداهای آن به مجلس یا شورای اسلامی شهر راه نیافته است، دو روز پیش اقدام به معرفی لیست سه نفره برای مجلس یازدهم کرد.

جبهه پیروان امام و رهبری حجت الاسلام موسی پور کاندیدای اصلی لیست ابنا، نرجس نیازمند که همواره خود را یک کاندیدای مستقل معرفی کرده و جعفر رحمانی را به عنوان لیست مورد حمایت خود معرفی کرده و مسؤولان این جبهه در خصوص علت تاخیر در معرفی را جلوگیری از تخریب های زودهنگام اعلام کرده‌اند!

باید ضمن عرض خدا قوت به مسؤولان جبهه پیروان امام و رهبری که هرچند دیر وارد عرصه انتخابات شده و در مسیر افزایش مشارکت سیاسی مردم گام برداشته اند گفت هیچ عقل سلیمی توضیح ارائه شده مبنی بر اعلام دیرهنگام لیست مورد حمایت را نخواهد پذیرفت و بهتر است مسؤولان شورا اندکی با مردم صادق باشند.

لیست معرفی شده این شورا که در نوع خود کشکولی از تفکرات مختلف است نشان می دهد که معرفی این لیست از عقبه فکری لازم برخوردار نبوده و صرفا گامی در مسیر عقب نماندن از دیگر جریانات سیاسی است و مسؤولان این جبهه فقط تلاش کرده اند که چراغ این جریان سیاسی در انتخابات یازدهم هرچند کم فروغ ولی روشن باشد.

و جالب آن که روزنامه‌ 19دی _که چندی پیش در مطلبی شهادت حاج قاسم سلیمانی را زیر سوال برده بود_ برای کاندیداهای ابنا وپیروان خط امام و رهبری رسما رپرتاژ می‌رود.

لازم به ذکر است خانم نیازمند روز گذشته به طور علنی و رسمی حضور در این لیست را رد کرده، و باید منتظر واکنش ابنا به حضور سرلیست خود در فهرست این شورا شد.

به راستی وحدت ابنا و پیروان امام و رهبری اتفاقی است یا پشت پرده توافقاتی صورت گرفته؟

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com