کد خبر ۸۳۰۱۷ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳
استاندار قم خبر داد؛

رقابت ۱۰۳ نامزد انتخابات در استان قم

سرمست گفت: در استان قم ۲۰۱ نفر برای انتخابات این دوره ثبت نام کردند که در حال حاضر ۱۰۳ نفر از آن‌ها به عنوان نامزد انتخاباتی در حال رقابت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بهرام سرمست استاندار قم درباره آخرین وضعیت روند انتخابات در این استان؛ گفت: بر اساس آخرین آمار، در استان قم ٨٢٦ هزار و ٥٨٧ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

استاندار قم با بیان اینکه از میان افراد واجد شرایط در استان قم، ٤١٧ هزار و ٩٦٧ نفر زن و ٤٠٨ هزار و ٣٢٠ نفر زن هستند؛ افزود: ٤٢ هزار و ٦٦٨ نفر هم رای اولی محسوب می‌شوند.

سرمست تاکید کرد: در مجموع حدود ۶۶۹ شعبه اخذ رای در استان قم خواهیم داشت و ۲۰ هزار نفر هم در حوزه‌های اجرایی و بازرسی استان قم، انتخابات باشکوهی را برگزار خواهند کرد.

او گفت: در استان قم ۲۰۱ نفر برای انتخابات این دوره ثبت نام کردند که در حال حاضر ۱۰۳ نفر از آن‌ها به عنوان نامزد انتخاباتی در حال رقابت هستند.

استاندار قم افزود: همچنین ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی کار خود را شروع کرده و ستاد انتخابات استان قم هم برخورد لازم را با تخلفات انتخاباتی در دستور کار خود قرار داده است.

سرمست در پایان بیان کرد: البته هیئت بازرسی استان گزارش این تخلفات را به ستاد وزارت کشور منعکس می‌کند و در یک فضا قانونی، مسائل مدیریت می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com