کد خبر ۱۰۱۱۰۴ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۴

کلنگ زنی کارخانه نساجی در قم

استاندار قم ضمن افتتاح دو واحد صنعتی و اقتصادی، کارخانه نساجی آریا گستر مهستان را با اعتباری در حدود هزار میلیارد تومان کلنگ زنی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در ادامه برنامه سه شنبه های اقتصادی از شرکت پلاک سنگ، تولیدکننده سنگ ساختمانی و طرح جهش تولید شرکت ذوب گستر بازدید کرد.

وی همچنین در مراسم افتتاح خط تولید و توسعه شرکت پردیس صنعت سبز، تولیدکننده قطعات رایانه و نیز شعبه جدید فروشگاه سرای ایرانی شرکت کرد.

کلنگ زنی کارخانه آرتا گستر مهستان، تولیدکننده محصولات نساجی نیز از دیگر برنامه های امروز استاندار قم بود.

سرمست در برنامه امروز سه شنبه های اقتصادی توجه به ‌امر تولید را ضروری دانست و گفت: تمام مدیران، دستگاه ‌های اجرایی و خدمات رسان استان مکلف به پشتیبانی از کارآفرینی و تولید هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این موضوع جزو سیاست ‌های جاافتاده، معمول و رایجی است که در چند سال اخیر دنبال شده است.

استاندار قم اضافه کرد: امسال نیز که به عنوان سال تولید، پشتیبانی ‌ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده، وظیفه و مسؤولیت مدیران اجرایی در این موضوع دوچندان شده است.

وی افزود: در سطح استان قم نه تنها از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیرس شده، بلکه هر هفته تلاش می کنیم تا یک واحد تعطیل و راکد را به ‌مدار تولید باز‌گردانیم و یک واحد موفق را نیز بر اساس طرح توسعه ای به بهره برداری برسانیم.

سرمست یادآور شد: حمایت و پشتیبانی های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحدهای تولیدی بر اساس برنامه ریزی ها و همچنین طرح های توسعه ای این واحدها تداوم خواهد داشت.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com