کد خبر ۱۰۳۴۱۹ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۷
مسئول شورای هیئت‌های مذهبی قم مطرح کرد؛

خادم یاری ۱۱۰ فعال هیئتی قم در حرم امام حسین (ع)

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی استان قم از فراهم شدن زمینه خدمت رسانی ۱۱۰ نفر از فعالان هیئت‌های مذهبی این استان در حرم امام حسین علیه السلام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، جواد اشعری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه اربعین حسینی و با همکاری عتبه حسینی ۱۱۰ نفر از مسئولان و فعالان هیئت‌های مذهبی استان قم به جمع خادمان حرم امام حسین علیه السلام پیوسته و در ایام اربعین حسینی به زائران سید و سالار شهیدان خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: فرایند ثبت نام فعالان هیئت‌های مذهبی و نامه‌نگاری و دریافت مجوز از عتبه حسینی توسط شورای هیئت‌های مذهبی استان قم پیگیری شده که خوشبختانه با موافقت مسئولان عتبه حسینی، اعزام خادمان حرم امام حسین علیه السلام از چند روز پیش آغاز شده است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قم تصریح کرد: ویزای سفر به عراق پس از ثبت نام خادم یاران و با عنایت مسئولان عتبه حسینی بدون هیچ مسأله‌ای از سفارت عراق در ایران تحویل گرفته شد.

اشعری گفت: به منظور تسهیل در فرایند اعزام خادم یاران، تست پی سی آر در شورای هیئت‌های مذهبی استان انجام شده و برای تهیه بلیت هواپیما مذاکراتی با شرکت‌های هواپیمایی داشتیم که خادم یاران دغدغه‌ای برای دریافت بلیت نداشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولان عتبه حسینی، طرح خادم یاری فعالان هیئت‌های مذهبی در حرم امام حسین علیه السلام در سایر مناسبت‌های مذهبی اجرایی شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com