کد خبر ۱۰۳۴۴۰ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

یک انتصاب جدید در شهرداری قم

مجید محمدرضاخانی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم در حکمی مجید محمدرضاخانی را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم  منصوب کرد.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که پیش از این، محسن رنجبر به مدت شش سال معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بود.

رنجبر پیش از زمان حضور در قم، به مدت ۵ سال معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان و یک دوره سه ساله مدیر عامل سازمان میادین شهرداری اصفهان بود.

متن حکم انتصاب سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به این شرح است:

جناب آقای محمد رضاخانی نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی و مدیر اجرایی و مدیریتی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم» منصوب می‌گردید.

بدیهی است امتداد و اعتلای برنامه‌ریزی‌های مدون و استوار بر اصول علمی در حوزه‌های تحت امر با اتکای بر نتایج حاصل از آمار، اطلاعات و خروجی اتاق‌های فکر شهرداری، ضمن هماهنگی و همسوئی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ مورد تاکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولی عصر (اروحنا له الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت به زائرین و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت (سلام اله علیها) گام‌های موثری برداشته شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com