کد خبر ۱۰۳۹۲۰ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۵

پارابدمینتون‌ قم از مسابقات کشوری 3 مدال گرفت

علی فرجی امروز اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت از 17 تا 23 مهر ماه بدمینتون قم روزهای شلوغ اما پرثمری را به پشت‌سر گذاشت و خوشبختانه هم در لیگ برتر یک نتیجه بسیار خوب از تیم رعد پدافند هوایی شاهد بودیم و هم در پارابدمینتون مدال گرفتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، علی فرجی امروز اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت از 17 تا 23 مهر ماه بدمینتون قم روزهای شلوغ اما پرثمری را به پشت‌سر گذاشت و خوشبختانه هم در لیگ برتر یک نتیجه بسیار خوب از تیم رعد پدافند هوایی شاهد بودیم و هم در پارابدمینتون مدال گرفتیم.

وی ادامه داد: ابتدا ساناز پیرمرادی و ملیکا محمودی‌راد داوران بانوی بدمینتون قم به مسابقات قهرمانی پارابدمینتون زنان ایران در اصفهان اعزام شدند و سپس محمدحسن حسین‌زاده رئیس هیات قم به عنوان داور بین‌المللی این رشته سرداور مسابقات پارابدمینتون قهرمانی مردان ایران در اصفهان بود، ضمن اینکه آقایان ثانی و خداپرست از قم به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور یافتند.

دبیر هیات بدمینتون استان قم اضافه کرد: نماینده‌های بدمینتون قم در پیکارهای پارابدمینتون قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد یعنی آریا رضایی و علیرضا محقق به مربیگری حامد شبانیان مقابل حریفان به میدان رفتند، ضمن اینکه حامد شبانیان عضو فنی مسابقات این دوره بود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته سوم بازی‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران چهار مسابقه برگزار شد که این هفته تیم رعد پدافند هوایی قم میزبان تیم توس‌مسیر مشهد بود و با درخشش بازیکنان شایسته خود 4 بر 1 حریف را مغلوب کرد تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سال 1399 لیگ برتر بار دیگر چهره یک مدعی را به خود بگیرد.

فرجی افزود: در بیست و سومین روز مهر ماه آریا رضایی مدال برنز مسابقات پارابدمینتون ایران در بخش یک نفره کلاس پزشکی خود را به دست آورد و علیرضا محقق دیگر نماینده قم نیز مدال برنز یک نفره کلاس خود را کسب کرد،‌ ضمن اینکه در قسمت دونفره آریا رضایی نشان نقره را به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: همچنین در بیست و سومین روز مهر مسابقات رنکینگ پاییزه دختران بدمینتون قم در تالار زنده‌یاد حامد فرهمند برگزار شد و نزدیک به 50 بدمینتون‌باز در آن حضور داشتند تا هفته‌ شلوغ و پربار بدمینتون قم از هفدهم تا بیست و سوم مهر ماه با این رویداد به پایان برسد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com