کد خبر ۲۴۲۸۳ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۹
فرماندار قم مطرح کرد

فعالیت کمیته‌های ده‌گانه در ستاد تسهیلات زائران قم

کمیته‌های ده‌گانه ستاد تسهیلات زائران برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مسافران از 27 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آتی در محل ستاد مرکزی واقع در فرمانداری فعال هستند.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، رضا سیار امروز در آیین آغاز به کار ستاد تسهیلات زائران قم با اشاره به اینکه برای کمیته‌های ده گانه ستاد در محل فرمانداری مکانی اختصاص یافته است، اظهار کرد: در این مکان کمیته‌های ده‌گانه از جمله نظارت، ارزیابی و آمار، اسکان، زائران غیرایرانی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی، حمل و نقل و ترافیک، پشتیبانی و هماهنگی ادارات، تامین ارزاق، خدمات شهری و رفاه عمومی و امور امدادی و درمان حضور فعال دارند.

وی افزود: روزانه جلساتی با حضور و تعامل کمیته‌ها در راستای هماهنگی مطلوب‌تر و ارائه‌ گزارش عملکرد و خدمات به مسافران و زائران برگزار می‌شود.

فرماندار قم بیان کرد: مقامات قضایی استان قم نیز اعلام آمادگی کرده‌اند تا با مواردی که موجب سلب آرامش مسافران و زائران می‌شود، برخورد کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کمیته‌ها مقدمات استقبال از زائران را از 10 روز گذشته در استان قم آغاز کرده‌اند، گفت: شهرداری، نیروی انتظامی و بسیاری از ارگان‌های مختلف با تعامل و هم‌افزایی یکدیگر در راستای آماده‌سازی استان قم برای حضور مسافران به صورت آماده‌باش، خدمت‌رسانی می‌کنند.

سیار افزود: در روزهای پایانی سال مسئولان می‌توانند با هم‌افزایی و همدلی مضاعف از این فرصت باقی‌مانده برای رفع نواقص و کاستی‌های احتمالی استفاده کرده و نقاط قوت را تقویت کنند تا سفر زیارتی و سیاحتی به یادماندنی برای اقشار مختلف مردم رقم بزند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com