کد خبر ۲۹۹۳۲ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
فرماندار:

طرح جمع آوری سد معبر کنندگان خیابانی در قم در دستور کار

فرماندار قم گفت: جمع آوری و سامان دهی سد معبر کنندگان خیابانی در قم به طور جدی در دستور کار مسوولان استان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا سیار شنبه شب در دیدار مردمی استاندار و مسوولان استان با اهالی منطقه دروازه ری قم به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: ایجاد سد معبر در معابر و شوارع شهر قم یکی از عمده ترین معضلات شهری این شهر محسوب می شود.
وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی وانت بارها، متکدیان و معتادان که محیط زندگی شهروندان را ناملایم و ناخوشایند می کنند، تصریح کرد: اخیرا در استان طرحی به منظور جمع آوری سد معبر کنندگان تهیه و به تصویب رسید، و اجرای آن با حمایت عوامل نیروی انتظامی بر عهده شهرداری گذاشته شد.
فرماندار قم با بیان اینکه این طرح در اطراف حرم حضرت معصومه (س)، امامزادگان و مسجد مقدس جمکران به اجرا گذاشته می شود، تصریح کرد: کلیه معتادانی که در این طرح از سطح شهر جمع آوری می شوند طبق ماده 16قانون مبارزه با مواد مخدر به کمپ دولتی ترک اعتیاد منتقل می شوند، تا پس از بهبود یافتن زمینه اشتغال و زندگی عادی برای آنها فراهم شود.
سیار همچنین با اشاره به نیاز مبرم منطقه دروازه ری قم به فضاهای فرهنگی ورزشی، تصریح کرد: به منظور برآورده نمودن نیاز اهالی این منطقه محروم یک مجموعه فرهنگی ورزشی تحت عنوان پیامبر اعظم(ص) از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در سال 89 در حال احداث است، که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com