کد خبر ۳۳۳۷۴ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱
فرماندار قم خبر داد

96 نفر کاندیدای مجلس در قم/7 زن نامزد شدند

فرماندار قم گفت: تا پایان امروز 96 نفر از حوزه انتخابیه قم برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا سیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جاری اظهار کرد: امروز ستاد انتخابات استان قم روز شلوغی را پشت سر گذاشت و 38 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند.

وی خاطرنشان کرد: جمع ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز جاری به 96 نفر رسید و مابقی داوطلبان تنها فردا برای ثبت‌نام فرصت خواهند داشت.

فرماندار قم با بیان اینکه از ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس در قم هفت نفر خانم هستند، اظهار کرد: فردا آخرین روز برای نام‌نویسی در انتخابات مجلس است و از کسانی که قصد ثبت‌نام دارند تقاضا داریم تا قبل از ظهر برای نام‌نویسی اقدام کنند که در ساعات پایانی با مشکل ازدحام مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته نام‌نویسی مجلس خبرگان به پایان رسید، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه قم 16 نفر ثبت‌نام کردند که پرونده‌های قطعی را به وزارت کشور ارسال کردیم.

سیار همچنین خاطرنشان کرد: 235 نفر نیز برای حوزه‌های مختلف انتخابیه کشور در قم ثبت‌نام کردند که پرونده‌های آن‌ها نیز به وزارت کشور ارسال شد و عملاً ثبت‌نام خبرگان پایان یافت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com