کد خبر ۲۴۳۰۷ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
رئیس هیئت دو و میدانی قم :

دو و میدانی کار قمی رکوردار پرش سه گام کشور شد

رئیس هیئت دو و دو و میدانی قم با بیان اینکه دو و میدانی کار قمی رکوردار پرش سه گام کشور شد گفت: دو و میدانی قم در سال ۹۳، ۴۶ مدال از رویدادهای ملی و بین المللی کسب کرد.

به گزارش قم نا ، علی رضایی اظهار داشت: سال 93 برای دو و میدانی قم سال موفقی بود و نمایندگان قم در میادین مختلف کشوری، ملی و بین المللی موفق به کسب 46 مدال در دو بخش مردان و زنان کسب کردند.

وی افزود: تیم هیئت دو و میدانی قم امسال در مسابقات منطقه 3 پسران نونهال کشور عنوان سوم را به دست آورد و در رقابت‌های جوانان دختر در تهران به مقام چهارم رسید که نسبت به سال 92 در این بخش رشد داشته‌ایم.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: در مسابقات نوجوانان و جوانان برترین‌های کشور در بخش پسران، تیم هیئت دو و میدانی استان قم عنوان قهرمانی را به دست آورد و در بخش آموزش کارگاه بازآموزی مقررات و قوانین داوری دو و میدانی در قم برگزار شد.

رضایی بیان کرد: محمد سبب کار دو و میدانی کار قمی مسال در مسابقات قهرمانی دو و میدانی آسیا در چین تایپه مدال نقره بخش 4 در 400 متر امدادی را به دست آورد و محمد محسن ربانی نیز در ماده پرش با نیزه در مسابقات بین المللی قزاقستان حائز رتبه نخست و مدال طلا شد.

وی عنوان کرد: در مسابقات بین المللی دهه فجر نیز میلاد دریساوی در ماده پرش سه گام مدال طلا گرفت و رکورد ایران را شکست و محسن ربانی نیز در پرش با می‌زه مدال طلا و رضا ملک‌پور نیز مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: در بخش همگانی مسابقات دو استقامت ویژه بانوان در دهه کرامت و دو همگانی در دهه فجر در بوستان غدیر قم برگزار شد و در بخش آموزش نیز کلاس مربیگری درجه 3 نردان با همکاری دانشگاه قم را برگزار کردیم.

رضایی خاطرنشان کرد: هیئت دو و میدانی استان قم امسال اقدام به برگزاری 22 مسابقه استانی کرد و در 12 رویداد کشوری شرکت کرد ضمن اینکه دو و میدانی کاران قمی در 4 رخداد بین المللی شرکت کردند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com