کد خبر ۲۵۹۰۶ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
رئیس هیئت دو و میدانی قم :

ربانی صاحب مدال طلای پرش با نیزه کشور شد

رئیس هیئت دو و میدانی قم با بیان اینکه دو و میدانی کاران قمی در دو بخش مردان و زنان در مسابقات آغاز فصل نمایش فوق العاده‌ای داشتند گفت: محسن ربانی دو و میدانی کار قمی صاحب مدال طلای پرش با نیزه کشور شد.

به گزارش قم نا ، علی رضایی اظهار داشت: تیم‌های دو و میدانی مردان و زنان قم در مسابقات قهرمانی آغاز فصل کشور در حالی روی پیست رفتند که عملکرد آن‌ها قابل قبول بود.

وی افزود: در بخش زنان توانستیم مدال نقره مسابقات 4 در 100 متر امدادی کشور را با ترکیب 4 دو و میدانی کار جوان و آینده دار به دست آوریم و در پرش طول هم به کسب مدال بسیار نزدیک بودیم که در ‌‌نهایت به مقام چهارم دست پیدا کردیم.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: در بخش مردان و در ماده پرش با نیزه، محسن ربانی دو و میدانی کار نامدار قمی موفق شد در این ماده با عبور از مانعی به ارتفاع 4 متر و 80 سانتی متر بدون خطا، مقام نخست و مدال طلای کشور را به دست آورد.

رضایی بیان کرد: ربانی در ماده پرش با نیزه کماکان در سطح کشور بی‌رقیب است و تلاش می‌کند در دوره آینده مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته و برای کسب سهمیه حضور در المپیک ریودوژانیرو تلاش کند.

وی عنوان کرد: ربانی سال گذشته به دلیل بداقبالی و برنامه ریزی نامطلوب حضور دو و میدانی کاران ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، حضور در این مسابقات را از دست داد اما پیش از آن در بازی‌های آسیایی پکن حضور داشت.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: علاوه بر محسن ربانی که نخستی طلای تیم دو و میدانی قم را در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورد میلاد دریساوی در پرش سه گام و پرش طول و رضا ملک‌پور در 4 در 100 متر با مانع برای نماینده قم روی پیست می‌روند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com