کد خبر ۲۴۳۲۲ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۱

آمادگي كليه سالن هاي ورزشي قم براي اسكان مسافران نوروزي‎

مسئول ستاد اسكان نوروزي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از آمادگي اين اداره کل براي تجهيز كليه سالن هاي ورزشي استان براي اسكان مسافران نوروزي در صورت نياز خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، سعيد معارف وند با اشاره به آمادگي اداره كل ورزش و جوانان استان قم براي در اختيار گذاشتن سالن هاي ورزشي در صورت نياز اسكان زائران و مسافران نوروزي، اظهار كرد: در حال حاضر سالن شهيد رضائيان قم با ظرفيت نصب 40 چادر پنج نفره و خوابگاه ورزشي شهيد محمود نژاد با ظرفيت 240 نفر در 20 اتاق براي اسكان مسافران نوروزي آماده شده است.

وي با بيان اينكه  كليه امكانات رفاهي براي اين مسافران در اين محل ها آماده شده است، افزود: تامين آب شرب، نمازخانه و آب جوش از جمله امكاناتي است كه در اين محل ها آماده شده است و همچنين از نظر امنيت نيز نگهباناني در شيفت هاي مختلف در اين محل ها حضور خواهند داشت.

مسئول ستاد اسكان اداره كل ورزش و جوانان استان قم گفت: البته اگر وضعيت هوا تغيير كند و بارندگي در استان قم آغاز شود اين آمادگي را داريم تا كليه سالن هاي  ورزشي از جمله سالن شهيد فرهمند و دو هزار نفري شهيد حيدريان كه به هسته مركزي شهر نزديك هستند را براي اسكان مسافران تجهيز كنيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com