کد خبر ۲۴۳۴۴ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۳

رشد هشت درصدی ورود خودرو به شهر قم

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قم گفت: از بیست و پنجم اسفند ماه گذشته تا بامداد روز شنبه اول فروردین ماه نزدیک به 837 هزار خودرو به استان قم وارد شده اند.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، ابوالفضل جمالی با با بیان این که از تعداد کل خودروهای وارد شده به استان قم، 708 هزار خودرو در مدت مذکور وارد شهر قم شده اند ابراز داشت: این آمار نشان از رشد هشت درصدی ورودی خودرو به شهر قم و رشد سه درصدی ورودی به استان قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی ادامه داد: در مدت مذکور ورودی از آزادراه تهران به قم، خروجی از محور قم- سلفچگان، محور سلفچگان – راهجرد و خروجی از آزاد راه قم – تهران به ترتیب بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز به منظور مشخص کردن میزان ماندگاری مسافران شهر قم اقدام به نصب 12 دستگاه دوربین پلاک خوان در ورودی و خروجی های شهر کرده ایم.

جمالی افزود: با بررسی های به عمل آمده طی آماری که از 25 اسفندماه تا بامداد امروز داریم مسافران استان های تهران و البرز با اختصاص دادن 51 درصد از کل خودروهای ورودی و خروجی بیشترین سفر و ماندگاری را در شهر قم داشته اند.

وی هم چنین مسافران اصفهانی را بیشترین مسافران مستقر شده در شهر قم پس از مسافران تهران و البرز ذکر کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com