کد خبر ۲۴۶۵۱ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷

رشد هشت درصدي ورود خودروها در نوروز 94 به شهر قم

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قم از رشد هشت درصدي ورود خودروها به شهر قم از 25 اسفند الي سيزدهم فروردين ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، ابوالفضل جمالی بیان داشت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان حمل و نقل و پایانه های استان قم از 25 اسفندماه تا پايان سيزدهم فروردين ماه بيش از دو ميليون و 123 هزار و 802 خودرو وارد شهر قم شدند كه اين آمار رشد هشت درصدي را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان مي دهد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از دوميليون و 313 هزار و 834  وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم در این مدت  تردد كردند كه شش درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته  رشد داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: بر اساس اخبار بدست آمده از دستگاه هاي تردد شمار محورهاي مواصلاتي استان قم، آزاد راه قم – تهران، آزادراه تهران – قم، بزرگراه قم – سلفچگان و بزرگراه سلفچگان – راهجرد  به ترتیب پرتردد ترین مسیرها  از 25 اسفندماه تا پايان سيزدهم فروردين ماه بوده اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: براساس اطلاعات بدست پامده از دستگاه هاي پلاك خوان نصب شده در محورهاي مواصلاتي استان قم،  استان هاي تهران، البرز و اصفهان بيشترين آمار تردد خودرو به استان قم را به خود اختصاص دادند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com