کد خبر ۲۵۷۰۵ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
قائم مقام مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان خبر داد:

تردد بيش از 600 هزار خودرو در مبادي ورودي استان قم

قائم مقام مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان گفت: تردد بيش از 653 هزار و 982 وسيله نقليه از مبادي ورودي استان قم در هفته نخست ارديبهشت ثبت شده است.

به گزارش قم نا ، قائم مقام مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان قم گفت: تردد بيش از 653 هزار و 982 وسليه نقليه در هفته نخست از ارديبهشت از مبادي ورودي استان قم ثبت شده است.
محمد حسن کلهري در گفت و گو با خبرگزاري موج از قم، بيان کرد: بر اساس اعلام مرکز مديريت راه هاي سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان قم در نخستين هفته از دومين ماه سال 94 بيش از 600 هزار و 620 وسيله نقليه وارد شهر قم شده اند.
وي ادامه داد: همچنين تردد بيش از 653 هزار و 982 وسيله نقليه از مبادي ورودي استان قم در اين هفته ثبت شده است.
قائم مقام مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان گفت: بر اساس اين گزارش متوسط سرعت در اتوبان هاي استان قم ۸3 کيلومتر است و همچنين 72 درصد از تردد در جاده هاي استان متعلق به وسايل سبک و 28 درصد نيز به وسايل نقليه سنگين اختصاص داده شده است.
وي افزود: بر اساس آخرين خبرها آزاد راه قم – تهران، آزادراه تهران – قم، بزرگراه قم – سلفچگان و بزرگراه سلفچگان - قم به ترتيب پرترددترين مسيرها بوده اند.
قائم مقام مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي استان از مسافران نوروزي تقاضا کرد تا از حرکت هاي مارپيچ در جاده ها پرهيز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه سفري خوش را براي خود و ديگران به ارمغان بياورند.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com