کد خبر ۲۴۳۶۲ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۱

امیرآبادی بر انسجام دستگاه های استان در اطلاع رسانی به زائران تاکید کرد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر انسجام دستگاه های زیربط استان در خدمات اطلاع رسانی به زائران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی روز یکشنبه دوم فروردین ماه در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم ابراز داشت: دستگاه هایی چون میراث فرهنگی و گردشگری، حمله و نقل و پایانه ها و هم چنین استانداری قم باید یک آمار هماهنگ شده با همدیگر را به مرکز ارائه کنند چرا که این آمارها در تصمیم گیری دولت برای ارائه خدمات به تسهیلات نوروزی در سال های آینده بسیار مهم است.

وی خواستار انسجام بیشتر دستگاه های زیربط در تبلیغات و اطلاع رسانی به زائران شد و افزود: دستگاه هایی چون هلال احمر و شهرداری هم چنین میراث فرهنگی و گردشگری که ایستگاه های راهنمایی را برای مسافران مهیا کرده اند می باید هماهنگی و انسجام بیشتری با همدیگر داشته باشند.

وی بیان داشت: خدمات امدادی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در روزهای نوروز باید از انسجام و هماهنگی برخوردار باشند و این دستگاه ها باید بتوانند تجربیات خود در مدت تعطیلات نوروز را در طول مدت سال جاری مورد استفاده قرار دهند.

امیر آبادی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائران استان قم ابراز داشت: رفاه و آسایش مسافران نوروزی حاصل تلاش شبانه روزی افرادی است که دور از خانواده تعطیلات نوروزی را به زمانی برای خدمت رسانی تبدیل کرده اند.

وی یادآور شد: امسال در ردیف بودجه سال 94 برای اولین بار بودجه ای برای کمک به حاشیه های کلان شهرهای مذهبی شیراز، قم و مشهد در رقمی بالغ بر 80 میلیارد تومان انجام خواهد شد.

وی افزود: دستگاه هایی چون شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری باید از این بودجه به نحو مناسبی برای ایجاد کمپینگ های مسافری استفاده کنند تا جبران کمبود فضای استقرار زائران در سطح شهر شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com