کد خبر ۳۰۸۴۴ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

نگاه ویژه مجلس به بسیج در تخصیص بودجه‌های فرهنگی

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج حرکت‌های گسترده‌ای را برای مقابله با تهاجم فرهنگی انجام می‌دهد به همین علت مجلس در تخصیص بودجه‌های فرهنگی به این سازمان نگاه ویژه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس ضمن تشکر از اهتمام مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به برپایی این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف سپاه استان قم ایجاد شده و حضور زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) برای بازدید قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس به قشر خاصی محدود نمی‌شود ابراز کرد: حضور منسجم دستگاه‌ها و اقشار مختلف در کنار یکدیگر در عرصه‌های مختلف یکی از عوامل اصلی سربلندی نظام اسلامی است و دفاع مقدس به خوبی قدرت این حضور را برای کشورهای مختلف به نمایش گذاشته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان جنگ تحمیلی نیازمند همبستگی مسئولان و مردم و مشارکت اقشار مختلف است.

وی با اشاره به اینکه جهاد نظامی اکنون به جهاد فرهنگی تبدیل شده است عنوان کرد: با حضور هزاران بسیجی در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) می‌توان نقش این سپاه استانی را در ترویج آموزه‌های دفاع مقدس موثر دانست.

امیرآبادی با بیان اینکه سپاه در اقیانوس بسیج زندگی می‌کند گفت: بسیج حرکت‌های گسترده‌ای را برای مقابله با تهاجم فرهنگی انجام می‌دهد به همین علت مجلس در تخصیص بودجه‌های فرهنگی به این سازمان نگاه ویژه دارد.

وی از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان قم در مقایسه با دیگر استان‌های کشور یاد کرد و افزود: سپاه استان قم پرچمدار مبارزه با تهاجم فرهنگی است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این استان توانسته حرکت‌های ملی و فراملی را رقم بزند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیام دفاع مقدس از وصیتنامه شهدا دریافت می‌شود ادامه داد: بیشترین تاکید وصیتنامه‌های شهدا بر دفاع از ولایت فقیه، پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس، مبارزه با فساد، رعایت حجاب، حفظ غیرت و استقامت در مقابل مستکبران است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com