کد خبر ۲۴۳۷۵ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
در دومین روز از تعطیلات سال نو صورت گرفت

بازدید فرماندار و معاون استاندار قم از طرح آرامش بهاری در امامزاده سیدعلی(ع)

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم در دومین روز از تعطیلات سال نو در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) حضور یافت و از روند اجرای طرح آرامش بهاری بازدید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، در دومین روز از تعطیلات سال نو، معاون هماهنگی امور زائرین استاندار و فرماندار قم در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) حضور یافتند.

یونس عالی‌پور معاون استاندار قم، رضا سیار فرماندار و حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در این بازدید حضور داشتند.

هدف از بازدید امروز، بررسی روند اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم در جریان این بازدید، توضیحاتی پیرامون کمیت و کیفیت اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قم ابراز کرد و عالی‌پور معاون استاندار و سیار فرماندار قم هم از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مزبور در قم تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است در 25 بقعه متبرکه و مسجد استان قم، خیمه‌های معرفت در قالب طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی به دلیل تقارن نوروز و ایام فاطمیه برپا شده‌اند و 75 نفر مبلغ روحانی مستقر و اعزامی، به ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به زائران می‌پردازند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com