کد خبر ۲۴۴۲۲ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱

حضور جهانگیر الماسی در نمایشگاه بهشت بانو‎

ویژه برنامه ششمین روز نمایشگاه شهرک معارفی بهشت بانو با حضور جهانگیر الماسی بازیگر مشهور و ارزشی سینمای و تلویزیون کشور برگزار می شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو، نمایشگاه شهرک معارفی بهشت بانو به ششمین روز خود رسید و برنامه های این نمایشگاه با حضور میهمانان ویژه دنبال شد.

یکی از مهمترین بخش های این نمایشگاه، ویژه برنامه شامگاهی آن است که با استقبال خوب و مناسب زوار حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و بازدید کنندگان از نمایشگاه روبرو شده است.

در این برنامه که به همت روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو برگزار می شود، هر شب نمایشگاه میزبان یکی از چهره های شناخته شده در حوزه مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، مذهبی و دیگر عرصه ها است که فعالیت های معارفی و مذهبی آنها برای مردم و جامعه شناخته شده است.

در روز ششم این نمایشگاه، ویژه برنامه شامگاهی با حضور جهانگیر الماسی یکی از بازیگران معروف و به نام سینما و تلویزیون ایران برگزار می شود.

گفتنی است علاوه بر گپ و گفت دوستانه با میهمانان ویژه، تئاتر ویژه هم با موضوعات مختلف توسط یکی از گروه های تئاتر استان قم برگزار می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com