کد خبر ۲۴۴۲۳ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
محمدرضا سرشار:

از فضای شبستان نجمه خاتون به خوبی استفاده شده است‎

محمد رضا سرشار، گوینده برنامه رادیویی قصه ظهر جمعه با اشاره به اینکه از وجود شبستان حضرت نجمه خاتون خبر نداشته، گفت: از فضای این شبستان برای نمایشگاه به خوبی استفاده شده است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو، محمدرضا سرشار در برنامه مهمان ویژه شب های نمایشگاه بهشت بانو اظهار داشت: بنده از وجود شبستان نجمه خاتون که در بخش زیر زمین حرم حضرت معصومه(ع) قرار دارد بی اطلاع بودم و نمی دانستم که چنین فضایی در حرم مطهر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی باید با برنامه ریزی مناسب و درست انجام شود، گفت: از ان نمایشگاه به صورت خیلی مناسبی استفاده شده و اینکه چنین اقداماتی در فضای این شبستان انجام می شود، بسیار خوب است.

گوینده قصه های ظهر جمعه رادیو که خاطرات بسیاری در افکار جامعه برجای گذاشته است، خاطرنشان ساخت: جای تقدیر دارد که نیروهای مبتکرو خلاق زحمات زیادی برای این نمایشگاه کشیده اند.

سرشار نحوه ورود خویش به عرصه رسانه رادیو را این چنین بیان کرد: قبل از انقلاب چهار کتاب در زمینه کودک و نوجوان منتشر کردم ولی بعد از انقلاب تا سال 59 فعالیت متفاوتی نداشتم و به کار تدریس اشتغال داشتم.

سرشار تاکید کرد: درسال 59 در نشریات آموزش و پرورش به فعالیت پرداختم و در همین زمان از طرف رادیو دعوت شدم تا در زمینه کودکان فعالیت کنم.

این پژوهشگر ادبی گفت: در سال 59 گوینده رادیو ظهر جمعه از ادامه فعالیت انصراف دادند و دو ماه بعد از ایشان به بنده پیشنهاد شد تا به آزمایشگاه صدا بروم و تست صدا بدهم و بعد از موفقیت در تست صدا، توانستم در22 بهمن سال 59 اولین برنامه رادیویی خویش را آغاز کنم.

وی با اشاره به فعالیت هایی که در رادیو انجام داده و علاقه ای که به این کار داشته است، گفت: وبه مدت 24 سال آن را ادامه بدهم و پس از آن تمایل داشتم تا عرصه را برای جوانان باز کنم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com