کد خبر ۲۴۶۲۱ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۸
به همت اداره کل اوقاف

جنگ شادی 12 فروردین در قم برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین، جنگ شادی به صورت شاخص در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) قلعه چم تدارک دیده شده است.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام علی عزیزی با بیان اینکه 12 فروردین ماه، یکی از بزرگ ترین روزهای انقلاب است اظهار کرد: بعد از 22 بهمن، هیچ روزی در تاریخ انقلاب به عظمت 12 فروردین وجود ندارد.

وی افزود: رأی قاطع و بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی از مهمترین مسائلی است که باید در تاریخ معاصر به آن توجه داشته باشیم به همین دلیل اداره کل اوقاف قم به 12 فروردین نگاهی ویژه دارد و بهترین برنامه‌های فرهنگی خود را در این روز اجرایی می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مراسم شاخص و ویژه‌ای با عنوان «جنگ شادی 12 فروردین» در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) قلعه چم تدارک دیده شده است گفت: این برنامه که صبح روز دوازدهم فروردین برگزار می‌شود دارای بخش‌های گوناگون برای رده‌های سنی مختلف است.

وی ادامه داد: مراسم مشابهی هم در آستان مقدس امامزاده شاه جمال(ع) در همین روز برگزار خواهد شد.

عزیزی با اشاره به اینکه تعداد مبلغان اعزامی و مستقر اوقاف در قم طی نوروز امسال به 83 نفر افزایش یافته است خاطرنشان کرد: ائمه جماعات در بقاع متبرکه و خیمه‌های معرفت نوروزی، طی امروز و فردا در مورد 12 فروردین و اهمیت این روز سخنرانی‌هایی خواهند داشت یا فعالیت آنها با همین مضمون صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان داشت: قرار است غرفه‌های سخنرانی چند رسانه‌ای در خیمه‌های معرفت قم در این روز محتوای متناسب با اهمیت استقرار نظام جمهوری اسلامی، اثرات مثبت انقلاب بر کشور و منطقه و نیز اهمیت رأی مردم در نظام اسلامی را ارائه کنند.

وی با تاکید بر یادآوری پیشرفت‌های کشور و خدماتی که در دوران پس از انقلاب به محرومان صورت گرفته گفت: لازم است جایگاه امروز نظام جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

عزیزی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین، فضای بقاع متبرکه متناسب با این روز آماده شده است خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پرچم رنگی و همچنین پرچم ایران تهیه و در آستان مقدس امامزادگان توزیع شده تا اضافه بر پرچم های قبلی، نصب شوند همچنین بسته‌های فرهنگی همراه با پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی توسط اداره کل اوقاف قم در این روز توزیع می‌شود که شامل بروشوری حاوی سخنان بزرگان از جمله امام و رهبری در مورد نظام اسلامی است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com