کد خبر ۲۴۴۵۶ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
رئيس پليس راهور قم:

كنترل ترافيک معابر شهري براي نخستين بار از طريق سامانه هوشمند

رئيس پليس راهور قم گفت: براي نخستين بار در استان قم بحث ترافيكي با اساتفاده از سامانه هوشمند كنترل مي شود و توانستيم بسيار از مشكلات را از طريق اين سامانه در معابر شهري و استاني از برطرف كنيم.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، سرهنگ کرم الله حسيني عصر سه شنبه چهارم فروردين ماه در جلسه ستاد تسهيلات زائران استان قم با بيان اينكه در ايام تعطيلات نوروزي شاهد بزرگترين رزمايش ترافيكي در كشور خواهيم بود، اظهار كرد:خوشبختانه در استان قم دستگاه هاي مربوطه با همدلي توانستند بحث ترافيك را در شهر كنترل كنند.

وي با بيان اينكه طبق آمار، دستگاه هاي تردد شمار، 17 درصد تردد در معابر استان و شهر قم نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزايش داشته است، افزود: براي نخستين بار در استان قم بحث ترافيكي با استفاده از سامانه هوشمند كنترل مي شود و توانستيم بسيار از مشكلات را از طريق اين سامانه در معابر شهري و استاني از برطرف كنيم.

رئيس پليس راهور قم ضمن تقدير از همكاري شهرداري قم در راه اندازي سامانه هوشمند كنترل ترافيك در قم، بيان كرد: خوشبختانه هدايت ماموران نيز از طريق اين سامانه با سرعت بيشتري انجام مي شود و با اطلاع رساني از طريق اين سامانه ماموران خود را به سرعت در محل ترافيك رسانده و مشكلات ايجاد شده را برطرف خواهند كرد.

وي با بيان اينكه شاهد حضور حجم بسيار زيادي از زوار در استان قم در تطيلات نوروزي هستيم، اظهار كرد: خوشبختانه طبق آمارها در بحث تصادفات و تلفات جاده اي نبست به مدت مشابه در سال گذشته كاهش محسوسي را شاهد بوده ايم كه البته اميدواريم با همكاري كه زائران و مسافران با ماموران پليس راهور انجام مي دهند شاهد هيچگونه تصادفي در ايام تعطيلات نوروزي نباشيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com