کد خبر ۳۰۰۵۸ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۱
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد

توقیف پژو پارس با 19 میلیون و 450 هزار ریال خلافی در قم

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس با چندین مورد تخلف و 19میلیون و 450هزار ریال خلافی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم‌الله حسینی اظهار کرد: ماموران پلیس راهور این فرماندهی یک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت سرعت و سبقت غیرمجاز توقیف کردند.

وی افزود: پس از استعلام پلاک خودرو پژو مشخص شد دارای 19میلیون و 450هزار ریال خلافی است که برای طی مراحل قانونی و توقیف به مدت 72ساعت به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ثبت 15نمره منفی برای گواهینامه راننده این خودرو افزود: اگر طی 6ماه نمرات منفی یک راننده به 30 برسد وی به مدت سه ماه فاقد گواهینامه خواهد شد و سپس با طی مراحلی در مرحله دوم ملاک 25 نمره منفی است و در مرحله سوم گواهینامه ضبط شده و فرد مجدد به آموزشگاه رانندگی معرفی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و برخورد با متخلفان به خصوص افرادی که با تخطی از قانون جان خود و مردم را به خطر می‌اندازند، بیان کرد: قانون برای همه است و پلیس با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را دارند برخورد قاطع خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com