کد خبر ۲۴۴۷۸ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹

بازدید معاون استاندار قم از خیمه معرفت مزار مقدس شیخان

حجت‌الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با حضور در مزار مقدس شیخان، از خیمه معرفت برپا شده در این مکان بازدید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم امروز با حضور در مزار مقدس شیخان، مقبره علما و شهدای مدفون در این مکان را زیارت کرد.

وی سپس با حضور در غرفه‌های هشت‌گانه خیمه معرفت برپا شده در مزار شیخان، از نزدیک روند اجرای طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در قم را مورد ارزیابی قرار داد.

بنایی در غرفه‌های نمایشگاه کتاب، مشاوره وقف و احکام شرعی، کودک و نوجوان و مجموعه نمایشگاهی چرا با حجاب شدم حضور یافت و دقایقی هم در غرفه سخنرانی چند رسانه‌ای، به تماشای نماهنگ‌ها و برنامه‌های این غرفه نشست.

گفتنی است در روزهای گذشته برخی شخصیت‌های کشوری و استانی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار قم، متین‌فر سرپرست شهرداری قم و جمعی دیگر از مدیران شهری و استانی در خیمه معرفت مزار مقدس شیخان حضور یافته بودند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com