کد خبر ۲۴۴۷۹ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۷

جهانگیر الماسی خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می شود

جهانگیر الماسی بازیگر ارزشی سینما و تلویزیون ایران با پر کردن فرم خادمی، خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو، جهانگیر الماسی با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در نشست با حجت الاسلام و المسلمین احمد معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها،  با اشاره به این مطلب که خدمت به زائران حرم مطهر بانوی کرامت، فاطمه معصومه سلام الله علیها افتخار هر شیعه است، گفت: من ارادت خاصی به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دارم.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین علایق بنده، خدمت در حرم این بانوی بزرگوار و همچنین خدمت به زائران و مجاوران بانوی کرامت است و همیشه دوست داشتم در این مکان مقدس به عنوان خادم فعالیت کنم.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: در این راستا هم چندین مرتبه اقدام کردم و تمایل خود به این موضوع را اعلام کردم که بتوانم به عنوان خادم افتخاری با دیگر خدام این حرم مطهر به زائران خدمت نمایم.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران ادامه داد: حتی برای اینکه من بتوانم به عنوان خادم فعالیت کنم، دو مرتبه اقدام به پر کردن فرم نمودم اما متاسفانه این فرم ها را گم کردم.

وی که در طول حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بارها ارادت خود به این بانوی بزرگوار را نشان داده و بیان کرده بود که می خواهد به عنوان خادم فعالیت کند، افزود: برای من این موضوع افتخار بزرگی به حساب می آید.

در ادامه این نشست بیان شد که این بازیگر ارزشی سینما و تئاتر و تلویزیون ایران اقدام به پر کردن مجدد فرم و همچنین ارائه یک سری مدارک کند تا به عنوان خادم افتخاری در حرم مطهر آماده نماید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com