کد خبر ۲۴۶۷۲ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۸
فرماندار قم:

تلاش‌های اورژانس قم در کشور بی‌بدیل و کم نظیر است

فرماندار قم ضمن تقدیر از عملکرد اورژانس قم گفت: تلاش‌های اورژانس قم در کشور بی‌بدیل، کم نظیر و برجسته است.

به گزارش قم نا به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، رضا سیار امروز در جریان بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اظهار کرد: کسب رتبه نخست کشوری در زمان رسیدن به محل حادثه و انتقال بیمار به مراکز درمانی توسط اورژانس115 قم قابل ستایش است و باید به خاطر به دست آوردن این مهم از پرسنل این مرکز تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه تلاش‌های اورژانس قم بی‌بدیل، کم نظیر و برجسته در کشور است، ابراز کرد: تمامی نیروهای امدادی استان در عرصه خدمت رسانی به زائرین قم، نقش موثر، فعال و پویا با انگیزه معنوی دارند چرا که اقدامات این دستگاه‌ها از وظایف اداری فراتر است.

فرماندار قم تاکید داشت: در جریان امکانات حداقلی با مسئولیت بسیار خطیر پرسنل اورژانس قم قرار دارم و همواره این موضوع را با مسئولین مطرح کردم.

وی افزود: در سفیر اخیر وزیر بهداشت به قم، بیشترین موردی که از او تقاضا کردم تجهیز نیرو و امکانات اورژانس قم بود.

سیار تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت که یادگار دولت تدبیر و امید است و اکنون در حال اجراست، باعث شد بیمارستان‌ها نقش اصلی خود در خدمت رسانی به مردم را پیدا کرده و از راه درست امداد رسانی می‌کنند.

فرماندار قم ادامه داد: چندین سال بود به مراکز درمانی توجهی نمی‌شد اما در حال حاضر با تدبیر دولت یازدهم پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشتیم و امیدواریم به مرور زمان این امر ادامه داشته باشد.

وی اذعان داشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونینشان نگاه خدمت به مردم دارند و عملکردشان باعث می‌شود مردم لذت اقدامات دولت تدبیر و امید را بیش از پیش احساس کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com