کد خبر ۲۴۵۷۴ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
فرماندار قم:

حضور مسافران نوروزي ظرفيت اقتصادي استان را ارتقا مي بخشد

فرماندار قم گفت: حضور مسافران و زائران نوروزي ظرفيت اقتصادي استان را ارتقا مي بخشد و باعث سرمايه گذاري بخش خصوصي مي شود.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، رضا سيار در جلسه هماهنگی کمیته های این ستاد با اشاره به اينكه در ايام تعطيلات نوروزي حضور مسافران باعث افزايش ظرفيت اقتصادي مي شود گفت: بخش خصوصي می تواند با سرمايه گذاري در اماكن اقامتي و خدماتي پتانسيل خوبي را برای فعالیت اقتصادی ايجاد كند.

وي افزود: در بخش خدماتي و اقامتي اولويت با بخش خصوصي است تا با جذب مسافران خدمات شايسته اي را ارائه كنند.

وي ادامه داد: توسعه استان قم با همراهي وهمدلي بخش خصوصي و دولتي تحقق مي يابد تا بتوانيم خدمات شايسته اي را براي مسافران در بخش هاي مختلف ارائه كنيم.

فرماندار قم با بيان اينكه دستگاه هاي خدمات رسان استان قم در طرح نوروزي فعال هستند گفت: امسال با تعامل ارگان های دولتی و نهادهای مختلف شاهد افزایش خدمات رفاهی و تفریحی در بین مسافران و زائران هستيم.

سيار افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان با سالن های ورزشی در زمينه اسكان خدمات مطلوبي به مسافران ارائه كرده اند و نيازهاي اقامتي و رفاهي آنان را مرتفع كردند.

وي ادامه داد: کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات زائران با تامین ارزاق، مباحث فرهنگی، مسائل امنیتی و انتظامی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و رفاه عمومی و امور امدادی و درمان تا کنون خدمات مناسبی ارائه کرده اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com