کد خبر ۲۴۵۸۵ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۱

محدوديت هاي ترافيكي روز سيزدهم فروردين در بخش كهك قم اعلام شد

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم محدوديت هاي ترافيكي اجرايي در روز سيزدهم فروردين ماه در بخش كهك قم را اعلام کرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، سرهنگ وحيد مقدم روز یکشنبه نهم فروردین ماه در جلسه هماهنگي اين ستاد با اشاره به دور دوم سفرهاي نوروزي و افزايش حجم ترافيكي در محورهاي مواصلاتي استان قم، اظهار كرد: خوشبختانه ماموران راهور استان قم تا به امروز با تلاش هاي شبانه روزي خود توانستند به خوبي ترافيك محورهاي درون شهري و برون شهري قم را كنترل كنند.

وي با بيان اينكه پيش بيني ما از افزايش حجم ترافيك در روزهاي پاياني تعطيلات در محورهاي مواصلاتي استان قم است، افزود:در جلسه كميته حمل و نقل و ترافيك استان قم برنامه ريزي هاي لازم براي كنترل ترافيك در روزهاي سيزدهم و چهاردهم فروردين ماه صورت گرفته است.

دبير كميته حمل و نقل و ترافيك ستاد تسهيلات زائران استان قم با اشاره به اجراي محدوديت هاي ترافيكي روز سيزدهم فروردين ماه، بيان كرد: با توجه به حجم ترافيكي كه در محورهاي بخش كهك در روز سيزدهم فروردين ماه جاده هاي لنگرود و پرديسان به سمت كهك در اين روز از ساعت 7 صبح الي 14 از قم به كهك يك طرفه خواهد بود.

وي ادامه داد: همچنين اين مسيرها از ساعت 16 الي 21 روز سيزدهم از كهك به سمت قم يك طرفه خواهد بود و رانندگان و روستاييان مي توانند در ساعات اجراي طرح از مسير جاده معدن منگنز به صورت رفت و برگشت استفاده كنند.

مقدم گفت: براي ساير محورهاي استان قم و بخش هاي تابعه تدابير لازم براي كنترل ترافيك اتخاذ و هماهنگي هاي لازم بين مسئولان استان و پليس راهور انجام شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com