کد خبر ۲۴۶۰۷ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۷
تا پایان دهمین روز تعطیلات نوروزی

بازدید از خیمه معرفت مزار شیخان از مرز 100 هزار نفر گذشت

مسئول فرهنگی قرآنی مزار مقدس شیخان گفت: تا پایان دهمین روز تعطیلات نوروز امسال، بازدید از خیمه معرفت برپا شده در این مکان از مرز 100 هزار نفر گذشت.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام مهدی خویی با اشاره به خیمه معرفت برپا شده در مزار مقدس شیخان اظهار کرد: این خیمه معرفت در رده کیفی درجه یک و دارای هشت غرفه است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب، کودک و نوجوان، مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره روانشناختی، فرهنگ انتظار و سخنرانی چندرسانه‌ای از جمله غرفه‌های این خیمه معرفت به شمار می‌روند.

مسئول فرهنگی قرآنی مزار مقدس شیخان با بیان اینکه خیمه معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در مزار شیخان از 28 اسفند سال 93 آغاز بکار کرده است گفت: علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 20 از غرفه‌های مختلف این خیمه معرفت بازدید کنند.

وی ادامه داد: طی روزهای نخست برپایی خیمه معرفت مزار مقدس شیخان، روزانه 5 هزار نفر از آن بازدید می‌کردند اما این روند در روزهای بعد افزایش داشت به طوری که در پایان دهمین روز از فروردین ماه امسال، بازدید از خیمه معرفت این مکان مقدس از مرز 100 هزار نفر گذشت.

خویی با اشاره به حضور مبلغان روحانی در غرفه‌های مختلف خیمه معرفت مزار شیخان عنوان داشت: این امر با استقبال عموم مردم روبه‌رو شده و نشان‌دهنده تاثیر گسترده روحانیت بر اقشار مختلف جامعه است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com